28 Mart 2008 Cuma

BALIĞIN YARARLARI...



Annoşum ve babişkom beni balık yemeğe götürdü.İlk balık yeme maceram olumsuz çıkınca annem çok üzülmüştü ama bu sefer öyle olmadı çok güzel balık yedim...
Bilseydim tadını bu kadar güzel olduğunu en önemliside bu kadar yararlı olduğunu yemezmiydim en başından beri bütün balıkları...


EEE balıkları bitirince de ödüllendirildim tabi, önce şu güzel ferrariye bindim...
Sonrada dıgıdıka...
Annoşum ve
Babişkomla güzel bir balık ziyafeti yaptık...

BALIĞIN YARARLARI:Yağ oranı düşük olan balık hayvansal proteinin önemli bir kaynağıdır. Balık yüksek kaliteli protein, omega 3, omega 6, vitamin ve mineral içermesi açısından besin değeri yüksek bir besindir. Kalp sağlığı üzerine koruyucu etki göstererek, kötü huylu kolesterolün azalmasını, iyi huylu kolesterolün artmasını sağlayan, bu sayede kan damarlarının tıkanmasını önleyerek dolaşımın akışkanlığını devam ettiren omega 3 yağ asitleri yönünden zengin olan balığın bu etkileri konuyla ilgili çok sayıdaki araştırmayla da desteklenmektedir. Omega 3 yağ asitlerinin sağlık üzerine bir diğer etkisi kansere karşı koruyucu kalkan işlevi görmesidir. Özellikle göğüs, prostat ve kolon kanserinde omega 3'ün yararlı olduğu bilinmektedir. Balığın özellikle çocuklarda zekâyı geliştirici özelliği vardır. Düzenli olarak omega-3 bakımından zengin besinler tüketenlerde beyin yaşlanması daha da yavaşlar.



FERRARİ KEYFİ...

Hiç yorum yok:

nazar değmesin

nazar değmesin
maşşallah

MERHABA BEN ÇİSE ARSLAN HOŞGELDİNİZ...(MAŞŞALLAHDEMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN)

:)

İLK GÜNDEN BU GÜNE İYİKİ VARSIN ÇİSE'MİZ.

Hakkımda