16 Mart 2008 Pazar

ANNOŞ VE BABOŞLA GÜZEL BİR PAZAR GÜNÜ...



Güneşli bir pazar günü...

Cicilerimi giydim,

Canım annem,




Canım babamla,



Güzel bir pazar günü geçirdik.Önce annem kahvaltı hazırlarken babamla ekmek almaya gittik,






Ama yürüyerek,





Bakın nasılda geziyorum babamla,








AYYYYYY AYYYY BİDE HAVHAVV gördümmü dünyalar benim oluyor, çok seviyorum havhavları...








Al anneciğim ekmekleri,









Sonrada güneşin tadını çıkarmak için gezmeye,










Oyuncak almadan olmaz, ay yoruldum galiba biraz çay molası,











Ne güzel bişeymiş bu,












Yeter bu kadar gezme artık uyku vakti...











Hiç yorum yok:

nazar değmesin

nazar değmesin
maşşallah

MERHABA BEN ÇİSE ARSLAN HOŞGELDİNİZ...(MAŞŞALLAHDEMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN)

:)

İLK GÜNDEN BU GÜNE İYİKİ VARSIN ÇİSE'MİZ.

Hakkımda