23 Nisan 2008 Çarşamba

23 NİSAN ÇOCUK BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN HEPİMİZE...




2 yorum:

Adsız dedi ki...

sitemizi ziyaretiniz,güzel mesajınız ve oyunuz için çok teşekkürler.biz de sizi sık kullanılanlara ekledik bile...bu arada soyismimiz aynı galiba Arslan.Bir de altta Fatma Özdemir Arslan yazıyor.Özdemir kızlık soyisminiz midir?Bu ne merak demeyin lütfen.Benim de kızlık soyismim Özdemir.Büşra Özdemir Arslan'ım ben de.Bu yüzden sordum.Eğer öyleyse büyük tesadüf olacak...

Büşra & Ada
www.tontisada.blogcu.com

çise ve annesi... dedi ki...

merhaba,evet kızlık soyadım ikisini birden kullanıyorum doğrusu bende çok şaşırdım bu tesadüfe...Bizde Ada' yı takipdeyiz bu raslantı daha çok ilgimizi çekti biz Düzce deyiz siz de Ankara sanırım.Ada'ya sevgiler...

nazar değmesin

nazar değmesin
maşşallah

MERHABA BEN ÇİSE ARSLAN HOŞGELDİNİZ...(MAŞŞALLAHDEMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN)

:)

İLK GÜNDEN BU GÜNE İYİKİ VARSIN ÇİSE'MİZ.

Hakkımda