31 Ocak 2008 Perşembe

ANNESİNİN CANIIII YATAK KEYFİ YAPARMIŞ...


Bu fotoğraflarda benim yatak keyfim..
Kalktığım gibi önce aç diye jaluzileri sonrada TV'yi gösteriyorum...
Uyku mahmurluğum hemen geçmiyor...
Uyandığım gibi hemen ayağa kalkıyorum yatak korkulukları boyuma kısa geliyor çok büyüdüm artık.Birkaç kere yataktan bile atlarım canım annemi çok korkuttum.Annem ve babam hemen önlemini aldılar yatağımın boyunu yükselttiler bu konuda babacığım ustalığını gösterdi...
CANIM KIZIM ÇİSE'ME ANNE VE BABASINDAN...
Bebek sahibi olmak nasıl bir duygu denilirse, bugüne kadar yaşadığım hiçbirşeye benzemiyor derim.Unutamadığın an denilirse, anne karnında kalp atışını ilk duyduğum zamandır derim.Neyin hayalini kuruyorsun denilirse, ÇİSE'YLE beraber arabayla yolculuğa çıkmanın derim.Neden korkuyorsun denilirse, ÇİSE'NİN ilk ultrason resmini gördüğümden bu yana ölmekten derim.Kimin kıymetini anladın denilirse, Annemin, Babamın derim.Neyi özlemeye başladın denilirse, ilk iki aya kadar göğsümde yatmasını derim.Şu anda en çok istediğin nedir denilirse, kızımın bir an önce dişini çıkarması ve sıkıntısının bitmesi derim.Kızım demek nasıl bir duygu denilirse, çok tuhaf derim.Eskiden çok sayıda çocuk, kalabalık aile isterdin, hala aynı düşüncede misin denilirse, emin değilim derim.Kendi çocukluğun hakkında ne düşünüyorsun denilirse, biz hasbelkader büyümüşüz derim.ÇİSE neyi değiştirdi denilirse, hayatımın anlamını derim.Büyüdükçe sana dediklerini yaptırtacak mı denilirse, kısmen derim.Nasıl bir insan olmasını istersin denilirse, vicdan sahibi derim.Kendini en iyi hissettiğin an nedir denilirse, Kızımın gülümsediğini gördüğüm zamanlardır derim.Tek bir cümleyle anlat denilirse, yaşama sebebim derim.Dünya bir yana denilirse ÇİSE bir yana derim...

1 yorum:

Ada dedi ki...

Merhaba
Google'da yatak korkuluğu le ilgili site ararken bloğunuzu buldum.Duygularınızı okurken yüreğim her satırda dahada hareketlendi.Benimde 20 aylık bir kızım var, size tüm kalbimle katılıyorum.Onlar bizim yaşam kaynağımız.Çise ile mutlulukar dilerimm size.

nazar değmesin

nazar değmesin
maşşallah

MERHABA BEN ÇİSE ARSLAN HOŞGELDİNİZ...(MAŞŞALLAHDEMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN)

:)

İLK GÜNDEN BU GÜNE İYİKİ VARSIN ÇİSE'MİZ.

Hakkımda