31 Ocak 2008 Perşembe

TAVSİYE ETTİKLERİMİZ...



















  1. 1.Hava nemlendiricisi bunu bize babamın arkadaşı BEBEŞİM BEBE MAĞAZASINI sahibi BURHAN amca hediye etti çok yararlı bişey sizede tavsiye ederiz.2.Milumil 3 Ben tam 11 ay anne sütü aldım annem üzülsede erken bıraktım diye milumil 3 anneme teselli oldu o kadar zevkli içiyorum ki eminim emmeyi bırakan arkadaşlar deneyin sizde seveceksiniz...3.MİLUMİL 3 DE bu biberonla daha zevkli içiyorum...4.EMZİK konusunda annem çok hassas çok araştırdı en iyisi buymuş birde bambinoda iyiymiş.Annem emziklerin temizliğine çok dikkat eder sık sık kaynatır ve kapaklarını takar...5.BEN uyurken annem beni bebek telsizimle çok rahat dinleyebiliyor...

Hiç yorum yok:

nazar değmesin

nazar değmesin
maşşallah

MERHABA BEN ÇİSE ARSLAN HOŞGELDİNİZ...(MAŞŞALLAHDEMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN)

:)

İLK GÜNDEN BU GÜNE İYİKİ VARSIN ÇİSE'MİZ.

Hakkımda