2 Ağustos 2009 Pazar

BİZZZ......


Yaz akşamları, sahilde güzel yürüyüşler,

her fırsatta,anne,kız gezmeler,

ve Akçakoca ...
dünya güzelimiz gezince çok mutlu annesi gibi en sevdiği şey denizi seyretmek,
FUNDA ARAR;konseri babalarının tepesinde çılgın gençlik(süpersin funda arar herzaman benim bir numaram)
kumda oynamak en büyük zevk,
akraba eş, dost, ziyaretlerinde,
kısacası gezmeye devam...
aaaa birazda araya reklam sıkıştıralım eee neyaparsın ekmek parası;ELİF MUTFAK DÜZCE'DE 3. şubemizi de açtık bize ve herkeze hayırlı olur inşallah....
buyrun seçin birini seçenek çok (hehe reklama devam)....
bizden şimdilik bu kadar herkeze sevgiler...

6 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Hayırlı olsun canım arkadaşım bol kazançlar.

Gezin sefanız olsun resimler çok güzel,Kocaman öptüm.

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun yeni şubenizde ben bordoyu istiyorum mutfaklardan,kuzuma diycek yok en güzeli o :))

eda güler dedi ki...

hayırlı olsun bol kazançlar gezmeye devam minik şekerle.

gülücüklerim benim dedi ki...

Yeni şubeniz hayırlı olsun inşallah, yine bol gezmeli ve fotolu bir yazı olmuş, gezmeye devam bekliyoruz yeni yazılarınızı, öpüldünüz bay.

meleklerim ve ben dedi ki...

Fatmacım nerelerdesin özledik.
Bloğuma bir uğrarsan sana bir ödülüm var.

уαѕємin... dedi ki...

hayırlı olsun şubeniz :)))

gezip tozmak eğlenmek gerek kış kapıda :))

nazar değmesin

nazar değmesin
maşşallah

MERHABA BEN ÇİSE ARSLAN HOŞGELDİNİZ...(MAŞŞALLAHDEMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN)

:)

İLK GÜNDEN BU GÜNE İYİKİ VARSIN ÇİSE'MİZ.

Hakkımda