2 Şubat 2009 Pazartesi

BU ARA HEP YEMEKTEYİZ......


Evet bu ara hep yemekteyiz bol bol misafir ağırlıyoruz,önce annemin arkadaları on beş kişi,annem döktürdü ayıptır söylemesi iki gün hazırlık yaptı... Sonra annemin okul arkadaşı Gülay teyze ve yakışıklı oğlu Çağatay Marmaris'den geldiler,Facebokda birbirlerini bulup bize ziyarete geldiler,Gülay teyze ve oğlu Çağatay'la çok eğlendik biraz kıskandık biraz kavga ettik vs....Çağatay'ın babası Kıbrıs'da msn de babasıyla konuştuk güzel bir gün geçirdik yine gelin bizeeeee....(annem yine güzel mamalar yaptı tabiki.) Pazar kahvaltımızı Binef at çiftliğinde yaptık çok severim ben orayı bol bol atlara tavşanlara baktım,köy gözlemesi ve köy peynirleriyle,yumurtası vs.... beraber organik güzel bir kahvaltı yaptık... Babamın kucağından inmedim biraz atlardan korktummu ne?.... Daha sonraki misafirlerimiz babamın arkadaşları Canberk amca ve Melike teyze,Baybers amca ve yeliz teyze, Erdal amca ve Hülya teyzeydi annem yine çok güzel yemekler yaptı....Bende misafirlerle çok oynadım bütün şımarıklıklarımı yaptım...Öbür akşamda teyzemin komşuları Maviş, Ayşen ,Leyla teyze Dilek abla ve teyzemler bizdeydi anlıycanız ben çok eğlendim.... Bunlarda yemekteyiz programına rakip olucak görüntüler .....

8 yorum:

Adsız dedi ki...

oooo haletmiş yemekteyiz bu ne hamaratlık....

Adsız dedi ki...

aferin sana brawo bir haftada bu kadar misafir, ama herey çok güzeldi eline sağlık,kuzum da atlara binmedimi.....

meleklerim ve ben dedi ki...

Oooo maşallah ellerine sağlık Fatoşcum,harika görünüyorlar.
Afiyet olsun...
Öptüm,sevgiyle kalın...

inci ve annesi dedi ki...

bravo fatoşcum okurken ben yoruldum valla :) tempolu bir hafta olmuş senin için ama mishafir gelen eve bereket gelir, misafir sevdiği yere gelir değil mi...

Selma dedi ki...

Bu kadar yemekli davetten sonra kaç kilo oldun Fatmacığım. He he ne kadar kötüyüm dimi.

Mon Petit Chou dedi ki...

ellerinize sağlık. vallaha çocukla bu kadar çok yemekteyiz takdire şayan doğrusu.
sevgilerle,

уαѕємin... dedi ki...

ne güzel yaa ellerine sağlık hamarat hatunun hali de bir başka oluyor öpüyoruz canım

siyap dedi ki...

ooo yine bol gezmeli,bol misafir ağırlamalı günler geçmiş.

videoyu görünce sivas'taki günlerim geldi aklıma.bizde her hafta toplanırdık arkadaşlarla ne güzel günlerdi.buradakiler biraz ağır kanlı.inşallah seneye yeni gelenler olacak o zaman organizasyonu ben üstlenicem :)
sizde çok eğlenmişe benziyorsunuz.çok güzel bir video olmuş.
çisecim yine çok tatlı maşallah.
sevgiler canım...

nazar değmesin

nazar değmesin
maşşallah

MERHABA BEN ÇİSE ARSLAN HOŞGELDİNİZ...(MAŞŞALLAHDEMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN)

:)

İLK GÜNDEN BU GÜNE İYİKİ VARSIN ÇİSE'MİZ.

Hakkımda