3 Kasım 2008 Pazartesi

BUGÜN EVDEYDİK...



SORU:Bu nedir?... - CEVAP:Benim güzel kızımın tontoş elleri...Bugün annemle işe gitmedik ben evde neler yaptım ,yani hangi yaramazlıkları yaptım, bir güne neler sığdırdım ,(yaramazlık olarak) size ufak bir ip ucu, bu fotoğraf, beni izlemeye devam edin...
evet nerden başlıyalım yaramazlıklarımıza mutfakdan anlatmaya başlayalım mı?...
Su olsunda ister banyo, ister mutfak ellerini , yüzünü heryerini yıkamak,suyla oynamak...
Banyoda annesi iş yaperken yerine yerleşip anneyi büyük bir zevkle seyretmek...
Koltuklara tırmanıp perdeleri bir aşağı bir yukarı çekmek...
Koltukların üstüne çıkıp zıp zıp zıplamak...
.... ve en son olarak bilgisayırı karıştırmak;tuşlarını koparmak,kamerayı takıp çıkarmak vb...Ne kadar yaramazlıklarımla annemi babamı kızdırsamda onlar beni çok seviyorlar, babam işten geldi beni ayakkabı almaya Adidasa götürdüler , ben seçtim iki ayakkabıyıda teşekkür ederim canlarım sizi çoooookkk seviyorum...

10 yorum:

gülücüklerim benim dedi ki...

OOO evde boş boş oturmamış Çise'cik, insan yavrusunu sevmese hiç katlanılmaz ama işte bizdeki bu sevgi her türlü yaramazlığı şirinliğe çeviriyor, üstüne birde yine onları mutlu etmek için alışveriş yapıyoruz, güle güle giyinsin Çise hanım, çok şirin ayakkabılar.

уαѕємiη dedi ki...

tontiş elini yerim ben senin kuzum

maaşallah sanaa

ayakkabılarını da iyi günlerde giy inşallah öpüyorum kuzum

meleklerim ve ben dedi ki...

O dolma parmakları yerim ben yerim.Serra'nın da en sevdiği aktivitedir banyoda suyla oynamak.Bütün çocuklar seviyor demek ki...
Ayakkabıların da pek şıkmış meleğim,güle güle iyi günlerde giy...

siyap dedi ki...

ah seni güzel çisecik ah!yaramazlık bile çok yakışıyor tatlışa...

ayakkabılar da çok hoş güle güle kullansın mintoş...

öpücükleeer,sevgileeer...

Adsız dedi ki...

ay çok güzelmiş cicileri güle güle kullansın...

Adsız dedi ki...

yaramazlıkda herşey yakışıyor sana güzel kız ,zevkinede bayıldım

Adsız dedi ki...

ayakabılarıda kendi gibi çok güzel güle güle kullan.o tontiş ellerini yerim seninn

muko dedi ki...

ne hareketli bir günmüş :)

ayakkabılarınızda bayıldım çise hanımcım,öperim o tontiş elleirnden

ZEZE İLE UCİ dedi ki...

mrbb bayıldım şu renkli ayakkabıya ya süperr. sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevgili Fatoş hanım güzel yorumunuz ve ziyaretiniz için çok tşk ederim. O tontoş elleri ısırıcam ama ben maşallah kız evlat gibisi yok değil mi allah bana da kız evlat nasip etsin hayırlısıyla :)sevgiler

nazar değmesin

nazar değmesin
maşşallah

MERHABA BEN ÇİSE ARSLAN HOŞGELDİNİZ...(MAŞŞALLAHDEMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN)

:)

İLK GÜNDEN BU GÜNE İYİKİ VARSIN ÇİSE'MİZ.

Hakkımda