8 Ağustos 2008 Cuma

AÇILIŞ...



Evet bugünüde hayırlısıyla atlattık, ikinci mağazamız ve ikinci imalathanemizide açtık sonunda ELİF MUTFAK açıldı hepimize hayırlı uğurlu olsun...

Annemin ve babamın çabaları diyorum çünkü çok uğraştılar , çalıştılar ve başardılar...
DUALAR VE KURBAN kesimiyle başlayan açılışımız,
bol çiçek ,bol çelenkle ve yemekle devam etti.Bizi yanlız bırakmayan çiçek yollayan bütün dostalarımıza tekrar teşekkür ederiz...
Ben en çok bu balonları sevdim tabi...

Ohhh ne çok balon var...
Annemin kucağında açılışı izlerken...
AÇILIŞIMIZI DÜZCE BELEDİYE BAŞKANIMIZ MEHMET KELEŞ YAPTI.Ve birçok millet vekilimiz,eğitimsen, kamusen,suişleri,ticaret odası başkanları vb.bunlardan birsürü kişi herkez bizimleydi...DÜZCE YEREL TELEVİZYONLARI DA BİZİMLEYDİ onlara bol bol pozlar verdim...
Arka bahçemiz ,belediye başkanımızı ve bazı misafirlerimizi orda ağırladık.Daha benim parkımı görmediniz en yakın zamanda diğer resimleride koyucaz.İşte annemin ve babamın çabalarının sonucu HAYIRLI OLMASI DİLEĞİYLE HERKEZE SEVGİLER...

9 yorum:

M.İ.N.İ dedi ki...

hayırlı uğurlu
olsun çisenin rıskı bol
olsun

annecik dedi ki...

hayırlı uğurlu bolsun yaradan bol kazanc versin

Adsız dedi ki...

HERŞEY ÇOK GÜZEL OLMUŞ BUNDAN SONRADA GÜZEL OLUR İNŞALLAH...

Adsız dedi ki...

Güzel bir başlangıç ikinci şubenizde birincisi gibi hayırlı olur inşallah sizi kocaman öptük...

çise ve annesi... dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM HEPİNİZE İYİ DİLEKLERİNİZ ,İÇİN ÇOK UĞRAŞTIK EMEKLERİMİZİN KARŞILIĞINI ALIRIZ İNŞALLAH

meleklerim ve ben dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun Fatma'cım.
Bol kazançlı,bol siparişli günler diliyorum...

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel.hayırlı olsun.bereketli olsun inşallah...

çise ve annesi... dedi ki...

teşekkür ederim Dilek ve Büşra iyi dileklerinize...

muko dedi ki...

hayırlısı olsun bol müşteri bol kazancınız olsun inş..
sevgiler..

nazar değmesin

nazar değmesin
maşşallah

MERHABA BEN ÇİSE ARSLAN HOŞGELDİNİZ...(MAŞŞALLAHDEMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN)

:)

İLK GÜNDEN BU GÜNE İYİKİ VARSIN ÇİSE'MİZ.

Hakkımda