8 Haziran 2008 Pazar

AKÇAKOCA....


Güzel bir pazar günü daha.Anneciğim ve babişkomla Akçakoca'ya gittik hava çok güzel olmasada ailece güzel bir gün geçirdik...


Mamalar yedik,kuşların peşinden koştum...



Babişkomu sahilde bırakıp annemle kendi memleketini şöyle bir gezdik... (Bu arada çok farkedilmesemde arabada arkada koltuğumda oturuyorum, eminim sizde arkadaşlar benim gibi yolculukda annemizi babamızı üzmeden,ağlamadan arkada koltuğunuzda oturuyorsunuzdur, çünkü bu güvenliğimiz için çooook önemli)


2 yorum:

Adsız dedi ki...

ohhh ne iyi yapmışsınız , benim minik kuzum büyümüşde annesiyle gezmeye başlamış...

gülücüklerim benim dedi ki...

Anlaşılan bu hafta sonu herkes biryerlerde gezmişler, ne ala, ne ala yaşasın gezmek, çise hanım mutlu olmuştur inşallah, insanın içi açılıyor, bu arada ben de epeydir araba kullanmıyorum, en son 23 Nisan maceramdan sonra gündeme bile getirmedim, aslında benim yasağım da kalkmıştı yani unuttum gitti.

nazar değmesin

nazar değmesin
maşşallah

MERHABA BEN ÇİSE ARSLAN HOŞGELDİNİZ...(MAŞŞALLAHDEMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN)

:)

İLK GÜNDEN BU GÜNE İYİKİ VARSIN ÇİSE'MİZ.

Hakkımda