9 Mayıs 2008 Cuma

BENİM ANNEM CANIM ANNEM BENİ AL KOYNUNA...


CANIM KIZIM ÇİSE'ME;Senin doğduğun gün, dünyadaki en güzel hediyeyi aldım ben. "Senin Annen" olmak benim en büyük hediyem.Ben, varlığınla anladım ne kadar güçlü olabileceğimi. Sabrımın sınırları aslında ne kadar da sonsuzmuş, sen gösterdin. Çok sandığım sevgilerin, senin sevginin yanında ne küçük olduklarını fark ettim. Ne büyük bir yürek taşırmış her kadın göğsünde meğer...Ve bir kadın çocuğu için pek çok mücadeleye gözü kapalı dalıp ön saflarda haykırırken, bazen de sadece onun mutluluğu uğruna susabilir, içine atabilirmiş pekala... Bazen duymazdan, bazen bilmezden, bazen de anlamazdan gelebilirmiş anneler, bu kabullenişte çocuklarının mutluluğu söz konusuysa..Ve dünyada hiç bir kuvvet, anneyle çocuğun arasındaki bağdan güçlü değilmiş meğer.Şimdi annemi daha iyi anlayabiliyorum ben..

Bütün anneler; yavrularının yakınında ya da uzakta olanlar, hatta bulutların üzerinden bizi seyredenler, bütün ana yürekliler,Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum...
Anneler Gününüz Kutlu Olsun
FATMA ÖZDEMİRARSLAN...





Hiç yorum yok:

nazar değmesin

nazar değmesin
maşşallah

MERHABA BEN ÇİSE ARSLAN HOŞGELDİNİZ...(MAŞŞALLAHDEMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN)

:)

İLK GÜNDEN BU GÜNE İYİKİ VARSIN ÇİSE'MİZ.

Hakkımda