23 Ekim 2007 Salı

ANANEMİN HEDİYESİ...


Ananem dayanamamış bana yürüteç almış .Çok güzelmiş bu ananeciğim sayende her yeri çok rahat karıştırabileceğim... Evimizin balkonuna Türk Bayrağı astık ,bugünlerde olan bazı olumsuz olayları proteste etmek ve iyi olması için destek vermek amacıyla...
BENİM ANNEM GÜZEL ANNEM SENİ ÇOOOK SEVİYORUM.BUGÜN CANIM ANNEMİN DOĞUM GÜNÜ.BABAM ELİNDE BİR GÜL,KOCAMAN BİR PASTA VEEE ÇOK GÜZEL BİR YÜZÜKLE EVE GELDİ BU AKŞAM.KENDİ ARAMIZDA ANNEMİN DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLADIK.İYİKİDOĞDUN CANIM ANNECİĞİM BABAMDA BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUZ...Bu aralar çok misafirlerimiz geliyor ve her gelen elinde bana bir hediyeyle geliyor buda benim çok hoşuma gidiyor .GALİBA BENİ ÇOK SEVİYOR HERKES...

İşte babamın arkadaşı ESEN amca ve NURAY teyzenin hediyesi .Bize maç seyretmeye geldiler banada bu güzel elbiseyi getirdiler...teşekkürler Esen amca ve Nuray teyze...
Buda yine babamın arkadaşı Davut amca ve eşinin hediyesi sizede tekekkürler...

Hiç yorum yok:

nazar değmesin

nazar değmesin
maşşallah

MERHABA BEN ÇİSE ARSLAN HOŞGELDİNİZ...(MAŞŞALLAHDEMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN)

:)

İLK GÜNDEN BU GÜNE İYİKİ VARSIN ÇİSE'MİZ.

Hakkımda